Pages

Sunday 10 March 2013

SEOUL GARDEN - BBQ & STEAMBOAT TERBAIKKKKKK!!!!!!!!


I've been to this BBQ & Steamboat place multiple times...Bagi peminat-peminat K-Pop or Korean Drama rasanyer tempat ini bukan asing dah bagi korang kan????

Keadaan di dalam restoren
Setiap meja mampu memuatkan 4 orang berkongsi satu tempat BBQ n Steamboat..ada juga bilik utk VIP tapi aku tak pernah makan disana..sebab ada limit masa kalau makan disana..rugi maaaa...orang nak lepak sambil chillax lama2...

Kenapa aku suka sangat makan disini???Aku akan tunjukkan sebabnyer...memang konsep restoren ini macam kedai BBQ di Korea ( sbb aku suka sangat menonton korea drama and korean drama loves to promote dia foods..) mcm besh ler tengok depa bakar-bakar then makan...yummyyy...Tapi,di Korea mmg depa suka makan Pork tapi disini 'NO PORK' ok...just ada ayam,daging,kambing dan a lots of seafood and steamboat product..

Paling aku suka makan Chicken Curry,Blackpepper Beef and Chicken, Szechuan Chicken..memang DAEBAK!!!! Sedap sangat...

All meat you can eat..boleh nampak ada seafood dan juga sayuran..


Steamboat Product
Dessert
Semua produk bahagian steamboat ni memang sedap...bila kita duduk pelayan akan tanya sup pilihan..kalau tak silap aku ada dalam 4 pilihan..Tomyam, Ginseng, Kimchi dan satu lagi aku terlupa...selalunyer aku pilih sup Kimchi..
*Beverages* 
Ada cold and hot drinks..aku suka minum Ice Lemon Tea...sedap!!! Di hujung bahagian air ni ada bahagian kuih-muih,dimsum,mee goreng,nasi goreng dan bahagian sos..macam-macam sos pencicah ada..sedap!!!!!

Ice-Creams (siap ada aiskrim Malaysia ok)
Setiap kali datang kesini sure aku menghabiskan masa melepak dengan makan aiskrim disini...3-4kali tambah..hahahahaha...cuba semua perisa ok?

Rupa bentuk tempat BBQ dan Steamboat 
 Ini adalah tempat yang akan digunakan utk membakar dan merebus sesedap rasa..bahagian tengah adalah tempat steamboat..yang tepi adalah khas utk bakar-bakar..

Rupa bentuk bila proses membakar dan merebus..
 So..korang pilih la daging,ayam or seafood dibahagiannyer then bakar la sesuka hati korang...boleh tambah selagi perut korang mampu la..tapi hati-hati,,jangan membazir ok..kalau ada yang tidak dihabiskan kena denda dan sila bayar makanan yang tidak dihabiskan...selalunyer aku amik sikit-sikit tp berulang 2-3kali la...bergantung pada keadaan perut semasa..

Harga makanan
Maybe ada yang cakap..Mak!!!mahainyerrr...tapi kalau korang datang makan disini memang berbaloi-baloi.. dengan harga yang dibayar...bagi aku..memang puas hati sesangat..i likeee..





No comments:

Post a Comment

Tell me..