Pages

Thursday 4 July 2013

RUNNING MAN EP 132 - Totally DAEBAK!!!!!!

Seperti kebiasaan hari Jumaat..aku akan booking tv utk menonton one of my favourite korean variety show iaitu


Mesti korang tertanya-tanya apahal minah ni tetiba jer...mesti korang tertanya-tanya kan??? ker aku jer yang rasa korang tertanya-tanya padahal korang.."Ek Eleh..ada aku kisahhhh kerrrrr?"

Oklah biar aku habaq kenapa aku memilih episode kali ini???
Adakah kerana salah seorang artis jemputannya adalah Hyun-Ah ( 4 Minutes) yang seksi????Hermmm...tidak...

Adakah kerana Hwang JungMin yang poyo dan kelakar????mmg this oppa really funny...n selamber jer...
Habis tu kenapa beria-ia sangat aku post tentang episode ini????

Hahahahaha...it's all kerana LEE KWANG SOO....standing ovation for LEE KWANG SOO....kalau korang tak percaya sila layari video yang diupload...apa pun EPI 132 is DAEBAKKKKK!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Tell me..